En blogg med starka bilder

Publicerad 2014-01-27 19:19:00 i Bloggen 2 kommentarer
 
Det jobbiga med att blogga är bilderna, haha. Jag är en perfektionist och ett inlägg utan bilder klarar jag INTE av. Det är okej om texten är väldigt stark, men annars, big nono. Bilderna måste ju vara grymma också, annars går det inte. Peeeeerfektionist. 

Utöver det älskar jag att gå in på bloggen och skriva. Sprida energi och även då få energi själv. När jag försöker vara positiv för att göra er dag bättre gör det även min dag bättre, för om man tänker positivt då känns allt så mycket bättre. Bilderna är dock ett problem då jag inte fotograferar grymma bilder varenda dag, haha, det enda jag tar kort på är hästarna och hur kul är det liksom? Aja, får fortsätta leverera starka och positiva texter! 
 
Ps/ Det hände något sjukt med statistiken idag. Jag kom inte in på bloggen då statistiken hade fått en sån plötslig och extrem ökning, haha! Men jag klagar inte, det är hur kul som helst!


Postat av: ami

Så tjusiga bilder! Är det din häst? :)

2014-01-27 @ 19:45:44 / http://twofaced.se/
Postat av: Emely

Då är du lite som jag, vill också ha bilder i alla inlägg och helst av den bästa kvalitén. Jätte vackra dessa bilder var förresten! :)

2014-01-28 @ 20:05:16 / http://emelys.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: