Födelsedagsfika

Publicerad 2014-01-03 15:58:00 i Fotoalbum 0 kommentarer
 
 
Hur många gånger har jag lagt upp bilder från våra födelsedagsfika? Känns som att jag gör det varenda vecka, haha. Idag var det pappas tur! Vi har precis haft mys-fika och mamma och pappa har nu åkt iväg till affären för att handla mat till morgondagens party ;) Lite släktingar kommer hit, mys!

Jag frågade om de kunde åka och handla mat så kunde jag storstäda här hemma. Ni anar inte hur gammal jag känner mig när jag blir upprymd över att endast vara hemma och "plocka lite" som mamma brukar uttrycka sig när hon går runt här hemma och plockar runt på prydnadssakerna och ställer dem på den perfekta platsen. Jag ska istället sätta på en låt på högsta volym och dansa med dammsugaren. Känner mig iaf lite yngre när jag uttrycker mig så, men jag bör nog styra upp detta, för nu känner jag mig snart uråldrig. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: