Fräscha hästar

Publicerad 2014-01-06 17:04:00 i Dagens pass 2 kommentarer
2012 (?)
 
Jag har precis kommit in från en helt underbar ridtur ute i skogen på finaste Åskar. Både han och Mc Coy är sjukt fräscha just nu! Jag tror att jag hittar på något löst med Åskar i paddocken imorgon för att aktivera hans hjärna lite. Sedan kommer de få vila i 1,5 vecka på grund av att det inte kommer finnas så mycket tid till ridningen. Då kan de lika gärna få vila, istället för att det blir ett litet mes-pass var sjunde dag, haha. De har gått rätt hårt det senaste så då kan de lika gärna stå.

Nu sitter jag och lyssnar på Miley Cyrus medan jag klipper och klistrar, Haha. Jag ska pynta två böcker där jag ska skriva planeringar och lite årsdagbok. Hittade dock inte så mycket fina papper eller pysselsaker, snyft. 

Imorgon har jag sjukt mycket kul på gång! Jag hoppas på bra uppdatering då också!


Postat av: Louise

Så sjukt söt häst! :)

2014-01-06 @ 18:10:55 / http://lollorydhxd.blogg.se
Postat av: MATILDA

fin bild!

2014-01-07 @ 09:38:45 / http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: