Goodmorning

Publicerad 2014-01-22 08:42:00 i Allmänt 2 kommentarer
Godmorgon! Tänkte slänga iväg ett litet snabbt morgoninlägg innan jag sätter mig i bilen och kör iväg till skolan. Jag har en helt okej dag idag! Svenskan brukar i vanliga fall börja halv 9 och sedan hade vi ett 2 timmars hål, men vi flyttade fram lektionen en timme så att vi fick sovmorgon och slapp hålet. Skönt! De tog dock ifrån mig mina gymtimmar, haha...

Jag har haft en riktigt skön morgon. Tagit det lugnt framför teven med en god frukost och sedan städat lite så att jag slipper komma hem till massa stök. Har håret uppsatt i en slarvig bulle, slappiskläderna är på och jag är osminkad. Så skönt när man är trött och inte orkar fixa sig, sedan är det så skönt att gå runt lite slapp och inte ha jeansen som trycker in allting och inte låter varken huden eller dig själv att andas.

Nu måste jag springa ut till bilen!



Postat av: Elsa

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)<3

2014-01-22 @ 15:51:15 / http://www.elsamohras.blogg.se
Postat av: felicia

Så himla skönt med långa härliga mornar, så bra start på dagen! :)

2014-01-22 @ 16:29:54 / http://feliciasj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: