Ridtur i mörkret

Publicerad 2014-01-29 19:43:59 i Allmänt 1 kommentar
 
Tjena! Vi har ju inte snackat på hela dagen. Tänkte att det inte direkt är så jättekul att höra vad jag har gjort idag. "Sitter på svenskalektionen nu, sen ska jag ha matte, vi arbetar med derivatan och mina tankar svider då de inte förstår vad som händer".
 
När jag kom hem från skolan somnade jag framför teven när jag egentligen skulle plugga religion, haha...så jag gick ut motvilligt till stallet, jag frös, var nyvaken och kände inte för att gå ut i den isande kylan. Men gud vad härligt det var! Red ut på en cool häst som inte alls reagerade på den kolsvarta världen utanför stallet. Han trippade, kollade nyfiket ut i mörkret, nosade i snön och hade jättekul.

Nu ska jag sätta mig med religionsboken iaf. Tänkte göra det efter skolan egentligen, för att få en skön kväll utan måsten, men jag somnade ju då...haha... Men det gör inte så mycket, plockar fram tekoppen och tänder lite ljus så blir även det till en mysig kväll!


Postat av: Linafoto

Svar: Åh tack så mycket!! Haha, vad glad jag blir :)

2014-01-29 @ 21:42:51 / http://linafoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: