S E G

Publicerad 2014-01-01 20:04:30 i Fotografi - Mat 2 kommentarer
 
Jag svettas, mina armar och nacke värker och jag känner mig febrig och sjuk på något vis. Detta är känslan av att ha legat i sängen hela dagen, när man har en kropp som skriker efter att få röra på sig.

Jag fastnade vid sims i några timmar. Klockan var 5 när jag gosade ner mig under filten med datorn och när jag var klar med mitt hus, som blev hur fint som helst, jag gjorde Ryan Gosling, sedan ska jag göra mig och gifta mig och få barn med honom, och kollade på klockan var den halv 8! Snacka om att slösa bort sin dag. 

Nu ska jag gå på en liten promenad, behöver det. Sedan ska jag sätta mig framför en film och äta frukt med grädde och kokos. Mhm.


Postat av: Ebba

Älskar sims, blir också alltid fast i flera timmar !:)

2014-01-02 @ 13:11:22 / http://eebbas.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Krya på dig!

2014-01-02 @ 17:21:11 / http://amandadudas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: