Småfix och fräscha hästar

Publicerad 2014-01-01 14:25:00 i Fotografi - Hästar 0 kommentarer
 
Jag kom precis in från stallet och sitter återigen i pyjamas, gosetofflorna och morgonrock...haha... 
Pappa försöker få apple tv:n att fungera, nyinköpt, love, och jag sitter och bloggar. Åskar var lite (läs: mycket) på tårna idag. Allting på sidan av vägen gjorde att han hoppade en meter i sidled och flög runt på vägen i sicksack, såväl i galoppen som i traven och skritten. Hästarna känns iaf sjukt fräscha nu, vi har hållit igång dem bra och det märks på dem. Sjukt kul! Imorgon vilar dem, då får jag chans att rida Walle, ÄNTLIGEN, och på fredag ska jag hitta på något i paddocken, funderar på lite löst arbete med Åskar.

Idag står lite småfix på schemat. Jag ska skriva planeringar och strukturera lite, jag ska bland annat leta reda på tomma skrivböcker och anteckningsblock för att pynta dem lite. De ska få innehålla planeringar, bucketlist och lite dagboksliknande saker. Känns som en lugn och skön första dag på nya året!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: