T i s d a g

Publicerad 2014-01-28 07:23:00 i Allmänt 0 kommentarer
rätt skönt att ta cambilder till morgoninläggen, haha
 
Nu är jag redo för TISDAG. Känner mig fortfarande positiv till den här veckan. Har alltid inställningen att det kommer gå fort, för det går fort. Första lektionen är engelska i 1,5 timme, sedan kommer de jobbiga lektionerna en efter en. Men sedan avslutas det med UF och då ska jag arbeta med lite bilder som fotades under helgens jobb. *tänkte skriva "så det känns bra" men jag tror att jag lämnar det*
 
När jag kommer hem från skolan ska jag plugga matte, det är prio 1 den här veckan! Men det känns ändå helt okej för jag vet att detta snart är över, bara att ge allt nu det sista. Även fast det är jävligt svårt. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: