Ta det lugnt.

Publicerad 2014-01-22 15:25:00 i Träning 0 kommentarer
 
Jag måste berätta om något hemskt jag upplevde förrförra veckan. Haha. På onsdagen gymmade jag, trimmade armar och axlar, och dagen efter vaknade jag med träningsvärk. Värken blev bara värre och på lördagen var jag hemma hela dagen och hade sån sjuk träningsvärk i armarna så att jag började känna mig sjuk. Det dunkade i hela min kropp och mina armar var helt utom all kontroll. Kunde omöjligt röra på dem. Nej, jag var inte sjuk. Det var träningsvärk, det var vad det var. Felet var att jag inte kunde räta ut armarna. Det satt i armvecken. På söndagen var första gången då jag vågade tvinga ut mina armar så att de blev raka. Jag hade såklart gjort det innan, men då med en smärta som gjorde att tårarna rann och då valde jag att återgå till böjda armar. På söndagskvällen låg jag iaf med raka armar under natten, det gjorde ont, men jag somnade tillslut med rakar armar och vaknade upp dagen efter med en mild träningsvärk. En sån där träningsvärk som är SKÖN. Ingen bultande smärta som gjorde att jag fick ont i huvudet och som bultade ut i hela kroppen. Jag tror att jag överansträngde mig. Hoppade upp för fort i vikterna. 

Det jag vill säga till er kids. Ta det lugnt. Stressa inte. Överansträng dig inte. Det var några av de värsta dagarna i hela mitt liv, låt mig överdriva lite bara, om man endast tänker på fysisk smärta. Jag tog nästintill fram sågen för att kapa armarna.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: