Crêpes

Publicerad 2014-07-29 22:02:00 i Fotografi - Mat 1 kommentar

När jag kom in från stallet, satt på en mycket trött häst idag, han orkade med några få dampryck men inte så mycket mer än så, satt jag mig ner på balkongen för att söka efter inspiration på nätet. Samtidigt som jag lyssnade på musik och åt mat som de hade dukat fram åt mig. Så mysigt! Varenda måltid har nu blivit fetaste festmåltiden då min syrra och hennes kille är här och har varit sen studenten, om man bortser från några dagar hemma i Linköping. De gillar alltså att hålla på i köket, hehe. Kommer bli så feeet.

Nu till kvällen gjorde sis iordning crêpes. Mhmm. Måste börja röra på mig lite mer för att styra upp det här. Haha... Men hörrni, jag skriver mer imorgon. Ska ha spakväll här hemma nu, för att ladda batterierna för en ny arbetsdag imorgon! Känner mig taggad!


Postat av: Victoria

Så gott det såg ut att vara.

2014-07-30 @ 10:30:41 / http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: