En dag utan måsten.

Publicerad 2014-07-29 11:36:00 i Allmänt 0 kommentarer

Det känns lite sådär att skriva godmorgon klockan halv 12, även fast det är godmorgon då jag precis har ätit frukost och ska starta dagen. Jag var uppe till 3 inatt vilket är lite typiskt då jag egentligen var helt slut och verkligen ville sova. Det känns iaf bra att äntligen få sova tills jag är helt utvilad! Sedan när man sover så länge blir man så otroligt ofräsch med hår som verkar ha en hårinpackning av smör och lika mycket smör i ansiktet. Så nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen. 

Den här dagen känns så bra. Jag tänker göra den här dagen till en dag utan måsten, bara hänga i solen, ta en lång promenad med kameran (hundra år sedan) och sedan mot kvällen ta en tur på Åskar (även det hundra år sedan). Känns extremt välbehövligt just nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: