Colorless flower

Publicerad 2014-06-08 22:02:00 i Fotografi - Natur och växtlighet 1 kommentar
 
Åååh, vad glad jag blev när jag kikade in här och såg att statistiken har dragit upp i taket. Den var såklart låg efter de dagar som jag inte har uppdaterat, därför är det skönt att veta att ni fortfarande finns här ♥ Jag har haft en jätteskön avstressande söndag och därför tog jag även lite blogg-ledigt. Jag tog en lååång sovmorgon, så skönt att äntligen känna sig utvilad efter väldigt få timmar sömn, red ut på en mycket pigg Åskar och sedan har jag haft spa och bara tagit hand om mig själv. Det var bra längesen jag hade såna här dagar! Bara få andas och känna efter hur man egentligen mår då det är lite suddigt just nu. Mycket välbehövligt!

Jag är faktiskt taggad inför morgondagen! Måndag och allt. Men det är så mycket kul som händer!! Vi ska bara snacka massa om studenten, det är ju det bästa som finns och det enda som tycks existerar för tillfället. Jag ska skriva ett fett åsiktsinlägg nu som kommer upp imorgon samtidigt som jag dricker upp mitt te, samt kissa för håller på att kissa på mig. Ahoy.


Postat av: Jessica

fin bild

2014-06-08 @ 22:18:35 / http://photohugs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: