I was here

Publicerad 2014-06-07 22:04:00 i Inspiration 1 kommentar
 
Jag kom precis över den här filmen på Hanna Fribergs blogg och blev helt plötsligt såå inspirerad. Detta är så galet fint och när det kommer till omkring 2:30 får jag det där ruset jag får varje gång jag tänker på mina framtidsdrömmar. Detta ger mig även så mycket kraft till att göra mer än det jag tidigare tänkt på. Tänk er att verkligen kunna rädda någon från en liknande situation som syns bakom henne. Att lyftas ner från en helikopter och ta tag i någon som för en sekund sedan precis hade accepterat att han skulle sluta andas, föralltid. Det kan vara kraften från beyoncés röst som har fått mitt huvud att snurra, men fan vad jag vill göra detta nu. Jag har ju fortfarande mina drömmar, drömmar som jag kommer fullfölja, helt klart. Men kommer jag nöja mig med det? Det känns ändå som att jag vill göra allt. Jag vill hjälpa de där barnen som är så tacksamma för livet och att de andas, tacksamma för allt det lilla de får. Man säger ju att ingen kan göra allt, men alla kan göra något. Men vet ni vad, jag vill göra allt!


Postat av: Matilda Dahlgren

Jättefin blogg! :)

2014-06-08 @ 12:52:37 / http://matildadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: