Livet i en egen lägenhet.

Publicerad 2014-06-05 19:10:10 i Allmänt 0 kommentarer
 
 Två från igårkväll då vi köttade lite mario kart. Jag har kameran med mig, jag ska bara försöka komma ihåg att jag har det. Haha...

Jag lyser fortfarande lite med min frånvaro, hehe.
Har sprungit runt i varenda liten vrå i Linköping idag känns det som. Ända från stunden då vi klev ut från lägenheten vid 10 imorse har det varit konstant gående i affärer. Vi slog oss precis ner hemma, jag drog av mig mina obekväma strumpbyxor och drog på mig mjukisbyxorna i samma stund som jag tog mitt första kliv över tröskeln, känns sååå mycket bättre nu, haha. Det sista vi gjorde var att handla massa färgglada blommor som mamma nu håller på att fixa med på balkongen medan Louise ordnar med maten. Sedan sitter jag här och pratar med er ;) Längtar lite extra till vuxenlivet, egen lägenhet i en större stad, när jag är här. Men det känns sååå nära nu, 9 dagar för att vara exakt!!

Ska kolla runt på lite bloggar nu medan de andra arbetar, hehe. Känner att jag förtjänar det då jag, när vi kollade på blommor, kände mig som den där pojkvännen som får gå runt och bära på flickvännens alla kassar medan hon provar kläder.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: