Älsklingsmorgon

Publicerad 2014-03-10 09:27:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
 
Dessa sega, men ändå så underbart härliga, morgnar då du börjar sent! I vanliga fall börjar jag halv 9 på måndagar och var redan klar vid halv 8, för att ta bussen till skolan. Men några minuter innan bussen går fick jag veta att vi inte har någon matte på morgonen, bättre nyheter går omöjligt att få en seg måndag som denna. Sedan har vi några UF timmar, där vi får lägga upp vår tid hur vi vill, då bestämde vi oss för att jobba med det på vårat 2 timmar långa hål lite senare istället. Jag börjar alltså halv 12, hur underbart?
 
Så jag har slötittat lite på tv och ska snart kicka igång ett svettigt träningspass. Rätt bra måndag, right? ;) när jag kommer hem från skolan, sen-måndag, ska jag rida Åskar i paddocken. Första paddockpasset sen innan snön, så jag är rätt pepp på att äntligen få sätta mig upp på hans rygg och känna igenom honom på volten.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: