Angelica Blick / Moodboard

Publicerad 2014-03-03 12:08:01 i Inspiration 0 kommentarer
 
Hur skönt är det inte att sluta halv 1 första dagen efter ett härligt lov? Vi slutar i vanliga fall 10 över 4, men vi hade 3,5 timmes hål och frågade då om vi kunde skriva på vår feta rapport, inom naturvetenskapen, som vi precis har startat upp. Efter skolan åker jag till stan, om jag kan på grund av att jag nästan har bott där de senaste dagarna och i det långa loppet gör det rätt ont i plånboken, för att ha en fet fotografering. Jag blev sjukt inspirerad och satt ihop en moodboard.
 
Angelica Blick inspirerar mig väldigt mycket, både inom mode och fotografi. Älskar hennes stil och hennes bilder! Såhär vill jag ha bilderna som vi tar idag, jag väntar mig nästan besvikelse då jag vill ha en sol som kikar fram bakom hustaken, molnigt utomhus, och ett liknande location, vilket kan bli lite svårt att hitta i lilla Ludvika. Men fan, vi kör och gör det bästa av det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: