Att komma hem till detta

Publicerad 2014-03-10 19:37:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
 
Var precis i stallet och kom in till massa tända ljus och doften av mat. Ska nu sätta mig ner för att äta och sedan ska jag skicka iväg mitt CV till några ställen, jag har haft ångest över det ett tag och lite panik då jag har varit väldigt sen det här året med att söka något till sommaren. Jag är väldigt kräsen och vill vara på ngt ballt ställe, men detta håller inte riktigt för någon som kommer direkt från gymnasiet och utan erfarenhet. Nu är det fan på tiden att få det här gjort! Det känns otroligt skönt att äntligen få bort denna extra tyngd från mina axlar, nu är det bara paniken över att inte få något jobb till efter studenten som är över mig, efter studenten, overkligt, men det jobbar vi på när det är aktuellt ;)
 
Det blev en härlig ridtur ute på vägarna istället för paddocken idag, inte mig emot och Åskar hade verkligen inte heller något emot det ;) Han känns så fräsch, lite stel i höger, men det jobbade vi med på en volt i slutet av passet för att få ut stelheten. Vilket gick bra och det krävdes inte mycket för att få honom sådär härlig att jobba med! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: