B o s t o n

Publicerad 2014-03-03 21:38:00 i Fotografi - Porträtt 0 kommentarer
Foto Daniel Berglund Efterarbete Jag
 
Mitt rum är fortfarande en enda stor bomb efter att jag valde kläder och fixade mig till fotograferingen och min säng är snarare lökig än fräsch. När jag klev upp ur badet, som var gudomligt skönt btw, fastnade jag vid bilderna från idag. Jag blev så inspirerad och hade svårt att sluta. 
 
Nu ska jag iaf börja varva ner med en kopp te framför grey's, jag har som mål att lägga mig 9 varje dag på grund av att jag går upp halv 6. Om jag ska känna mig helt utvilad när jag vaknar är 9 en bra tid, även fast jag känner mig som 5 år igen. Men, i början kommer mitt mål ligga på klockan 11, sedan 10 och sedan 9. Kan ju bli helt traumatiserad om jag chockar kroppen med en så hälsosam dygnsrytm för fort.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: