B r a i d

Publicerad 2014-03-07 12:42:35 i Allmänt 1 kommentar
 
 
Tjena! Startade morgonen tidigt med att gå ut till stallet för att ge hästarna frukost och göra fint i stallet. Jag gick ut i pyjamaslinnet, tunna tights och min vårjacka och jag frös inte? Så sjukt skönt! Vi ska alldeles strax åka iväg på morfars begravning ♥ Kvällen skulle spenderas med alla glada och taggade studenter, men på grund av begravningen kan inte jag gå. Såklart jättetråkigt, men detta är bara första studentfesten av väldigt många, så på nästa studentfest kommer även jag hoppa runt skittaggad och glad med en drink i handen!


Postat av: Emma

Ååh, gillar verkligen håruppsättningen!:)

2014-03-14 @ 18:00:00 / http://forskalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: