B r u i s e s

Publicerad 2014-03-28 23:21:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Ligger i min säng med världens magvärk. Min mage tål inte onyttigheter längre, den kapitulerar efter endast en tugga. Tog av mig bandaget från knät för att kika hur det såg ut och jag blev chockad över hur mycket svullnaden har lagt sig. Det är fortfarande rätt svullet, lite på andra knät också, haha, men sååå mycket bättre. Min stora svårighet just nu är dock trappor...kan inte böja knät så mycket än. Men det kommer! På bara 3 dagar har jag fått tillbaka förmågan att ta mig fram på mina egna ben, så jag är positiv.
 
Nu ska jag sova och ladda upp inför Stockholm imorgon, ååh, jag är så redo! Klockan ringer 6, så dags att sova. Godnatt, pussss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: