Confessions

Publicerad 2014-03-10 09:01:06 i Lär känna mig 0 kommentarer
 
Så fort jag inte mår bra själv frågar jag alla andra hur de mår. Att inte må bra själv gör att jag blir påmind om att det alltid är skönt att veta att man har någon där och då vill jag visa alla, lite extra, att jag finns där.
 
Jag är väldigt ambitiös och på precis alla utvecklingssamtal eller små "pratstunder" om betyg med lärare säger de alltid ordet "ambitiös", alltid.
 
Jag är väldigt pedant och, ofta, när jag säger "mitt rum är så sjukt stökigt, måste verkligen städa" så är det för det mesta endast en liten tröja som hänger på min skrivbordsstol. 
 
Jag får lite ångest över att rida Åskar då jag känner mig för fet för honom, även fast, om jag hade varit för fet för honom, hade han aldrig orkat dra iväg i 140 på en bråkdels sekund. 
 
Mitt ena öga ser alltid så mycket större ut på bilder, kanske för att jag ofta kisar med ena ögat, haha! Jag tycker även att mina ögon ser ut som grisögon då de är så små och utan ögonfransar, haha...kroppskomplex när det är som bäst!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: