Hallå, våren? Är du där?

Publicerad 2014-03-19 16:50:48 i Allmänt 1 kommentar
 
Såhär mycket snö finns i luften just nu, hallå, det var ju vår för bara några dagar sedan? Äsch, man får se det mysiga i det och ta tillvara på den här snön. För snart är det faktiskt vår på riktigt! Där ser ni även Åskar och Mc Coys hage och längst ner paddocken. Så jag har det rätt gött som bor granne med mina älsklingspolare på fyra ben ;)

Jag kom hem för en liten stund, okej, det var för mer än en timme, men jag har setat läääänge med gårdagens rester och bara tagit det lugnt. Ända tills jag började gäspa alldeles för mycket och började bli uttråkad. Så då ska jag sätta mig med mina feta uppsatser, snark. Sedan drar jag mig ut till hästarna och har lite kvällsmys där. 


Postat av: Victoria

Tack så mycket :) Dessa bilder var ockås mysiga på något sätt, även om det är vinterbilder :P

Håller med dig, små men betydelsefulla. Har en där det står storasyster på foten. På min andra ska det stå mamma när jag får barn :)

2014-03-19 @ 17:16:43 / http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: