I love it

Publicerad 2014-03-20 20:13:21 i Träning 0 kommentarer
 
Körde nyss ett cardiopass, med lite styrka, heeeelt sluuuut. Det som är annorlunda från förut när jag tränade var att jag snarare led igenom passen, när det brände ville jag bara hugga av mig benen, men nu älskar jag när det bränner och jag njuter verkligen igenom passet. När jag var som tröttast och kröp upp från golvet och skakade så mycket så att hela vardagsrummet skakade, vi har ett väldigt gammalt hus, haha, kände jag bara "jag kan fortfarande ställa mig upp, vi kör tills jag inte kan röra en muskel!". Jag tycker att jag lyckades rätt bra med det, haha.
 
Jag är riktigt nöjd med dagens träning helt enkelt, svetten rann, det brände rejält i kroppen och jag kämpade mig igenom det, samtidigt som jag njöt. Nu ska jag hoppa in i duschen och smörja in mig i lite väldoftande lotions, känns som en skön idé när jag sitter här i soffan och har ryggsvett som sakta glider ner mot rövspringan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: