*Intar stolsits*

Publicerad 2014-03-22 11:21:45 i Dagens pass 0 kommentarer
 
Tjena! Jag sitter här med min frukost och ska snart hugga in, men tänkte snacka lite med er först ;) Jag vaknade vid 7 idag och fick nästan panik för jag trodde att jag hade försovit mig och skulle till skolan, känslan när man inser att det är lördag och man kan sova lite till, aah. Jag hade väckarklockan på 20 i 9 för jag tyckte att jag förtjänade lite sovmorgon, hehe. Vid 9 skulle jag vara i stallet för att rida ut på Åskar därför blev frullen lite senare, bästa starten på dagen!
 
Han var lite smådryg idag, antagligen på grund av att han fäller, hoppade omkring på hela vägen på grund av att allting var sååå farligt, men egentligen ville han endast komma undan arbetet. Det är bra att man känner sin ponny ;) Jag får lov att hålla om honom hela tiden då han lätt blir ostadig och "svajjar" på vägen och detta har gjort att hans päls har blivit avskavd vid skänklarna, panik, så påpekar Ulrika det när vi rider. Jag bara, omg *intar stolsits*, haha... Nästa vecka kommer jag vara hästvakt flera dagar och då ska vi arbete stenhårt i paddocken på sidförande och övergångar, för att jag ska slippa vara på så mycket med skänklarna och kan påverka med mindre hjälper och med mer sits.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: