It's going down, i'm yelling timber

Publicerad 2014-03-25 20:49:00 i Humor 2 kommentarer
 
 
Jag skrattar verkligen ihjäl mig åt min misär. Men visst är det inte bättre att skratta åt det? Det ser ju helt sjukt ut, haha... Detta är den första avramlingen, denna skrattade jag åt jättemycket när det väl hände då jag landar rätt ner i en vattenpöl, om det hade varit en film på den andra avramligen hade jag nog inte skrattat lika mycket, inte än, kanske när jag kan ta mig framåt utan kryckor, haha.
 
Jag skrattar åt min andra avramling också, jag skrattar åt faktumet att jag flög åt helvete och att det måste sett sjukt kul ut om man såg hur jag låg på marken och försökte, med all min kraft, kravla mig upp och haltande ta mig till staketet för att sätta mig och andas igenom smärtan. Jag skrattar åt att den här avramlingen ni nu får se inte är någonting jämfört med den andra. Nu har det ju hänt och jag kan inte göra något åt det, vad är då bäst att göra, skratta eller gråta? Jag väljer iaf att skratta och jag har skrattat så mycket så att tårarna började rinna.
 
 
 
Jag kan verkligen inte sluta skratta åt den här filmen, har spelat den säkert 100 ggr nu och det blir bara roligare varje gång, HAHA.


Postat av: Fanny

HAHHAHAHAHHAH så jäkla lungt och fint i början sen ba ''WOHOOOOOO''

Postat av: Victoria

Rolig bildserie, men hoppas det gick bra.

2014-03-27 @ 14:49:22 / http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: