It's kinda basic

Publicerad 2014-03-27 09:55:00 i Ytligt 0 kommentarer
 
Hela gårdagskvällen låg jag i sängen och kollade på massa kläder, jag vill ha så mycket! Det är inte ofta jag köper något till mig själv då jag anser att jag redan har allt jag behöver. Sedan vill jag ha mycket, jag vill kunna skapa en ny, skitgrym, outfit varenda dag. Men jag är tacksam för det jag har, och är väldigt snål, hehe, så jag köper aldrig något till mig själv. Nu ska jag dock unna mig lite kläder från Nelly, har fastnat för Estradeur, allt är så snyggt ♥ gaah, det är som om du inte tagit värktabletter i hela ditt liv och sedan tar du en för smärtan i knät och hela du domnar bort och känner ingen smärta alls. Talar utifrån egna erfarenheter här, haha. Får ett sånt där megarus, har inte handlat något åt mig själv på säkert ett år eller mer och när det väl händer känns det som att du har klättrat upp på kebnekaise och erövrat världen. Att något så litet som nya kläder kan göra så mycket, haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: