Livet har mycket att erbjuda

Publicerad 2014-03-28 10:40:39 i Texter 1 kommentar
 
Jag vill så mycket, efter skolan skulle jag både vilja flytta direkt, till Göteborg, bara för att kunna försörja mig som fotograf. Jag tror att det är väldigt svårt att bli så stor som jag vill bli i en så liten by som jag lever i. Kundkretsen eller kontaktnätet blir inte så stort som jag önskar. En annan del av mig vill vara kvar här hemma där jag har min trygghet, mina kompisar och hästar. En liten stund åtminstone, kanske endast under sommaren, eller lite längre. Arbeta och köpa en egen häst, träna och utvecklas, samtidigt som jag rider de jag rider idag. Det blir mycket, men inget du inte kan genomföra. Blanda vardagen med sena sommarkvällar med kompisar, trim i paddocken med min bästa vän i den gassande solen, som jag själv betalat för, eller en lång ridtur ute i skogen, bara massa bus, inga krav. Såklart även arbeta för att kunna betala, med egna pengar, för sin fyrbenta vän som man skulle kunna göra allting för.
 
Jag skulle dels vilja flytta för att hitta nya kontakter, träffa nya intressanta och inspirerande människor. Arbeta med något jag brinner för och älskar att göra, vara självständig med mitt eget företag och arbeta mot mina mål. En annan del av mig vill upptäcka, åka ut på volontärarbete, åka till USA på fotoresa, road trip genom Norge, upptäcka Frankrike och London. Livet har så mycket att erbjuda. Det gäller bara att lista ut vart man ska börja.


Postat av: Denise

Åh, jag har också besluts ångest över vad jag vill göra med mitt liv (och jag är redan 22 :o ..) ena dagen vill jag flytta och upptäcka något nytt, andra dagen så vill jag flytta hela vägen utomlands och kanske jobba som volontär någonstans och nästa dag trivs jag alldeles utmärkt här hemma haha ;)

2014-03-28 @ 17:40:27 / http://flingans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: