M å n d a g

Publicerad 2014-03-10 07:37:44 i Allmänt 0 kommentarer
 
 
Godmorgon! Det var inte igår ;) haha...
Jag har haft så mycket i tankarna de senaste tankarna, sånt som inte går att undvika och som gör att det är du som sitter helt tyst i en klunga med människor och tänker på annat, du är inte här och nu. Men hur härligt är vädret då? Sent ikväll när jag körde hemåt var det 8 grader ute och jag gick i skinnjacka hela dagen utan att frysa 
 
Annars har jag tagit några riktigt sköna ridturer på Åskar i vårsolen, nu är vi äntligen igång igen och det känns grymt! Träningen på mig är även igång och idag ska jag gå till gymmet för att köpa gymkort, då vi studenter inte längre får gymma gratis. Jag blev sååå förbannad, haha. Jag hade en liten stund innan jag ska dra till skolan så jag tänkte passa på att berätta hur läget är ;) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: