M ä s s a

Publicerad 2014-03-12 09:26:49 i Allmänt 0 kommentarer
 
Jag har haft en riktigt skön morgon och känner mig riktigt taggad för "bästa säljare", det började bli lite nervöst nu på morgonen, eller jag var snarare stressad, men nu har jag stått framför spegeln och pratat med mig själv så nu känner jag mig redo för att sälja min tjänst ;) Jag har plockat fram kavajen och allt är framme, solen skiner så jag har även plockat fram solbrillorna! Mässan börjar 18.00-19.30, be there, ni får godis och muffins, men vi ska åka härifrån redan vid halv 11. Vi måste åka upp med montern och fixa allt innan, jag ska även in till juryn vid 3, aaah, tagga!
 
Nu har jag lite tid att slå ihjäl så jag funderar på att ta en liten promenad, för att lugna tankarna lite, eller ställa mig framför spegeln och sätta på mig säljar-ansiktet igen. Hoppas ni får en bra dag, vänta er inte mycket bloggning, kommer vara fullt upp ända tills jag slår ner rumpan här hemma, sent ikväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: