morning tea

Publicerad 2014-03-20 08:18:00 i Fotografi - Mat 1 kommentar
 
Godmorgon!
Torsdagar är min stora hat-dag. Låååång och jobbig skoldag med endast långa lektioner, det känns som att man kommer hinna dö innan man får kliva ut genom dörren och lämna skolan. Men torsdagar känns ändå på något sätt helt okej på grund av att det är torsdag och väldigt nära helgen. Så det känns ändå som en bra dag! 
 
Jag ska dricka upp mitt te och sedan dra mig mot skolan med religion som första lektion och uppsatsskrivande. Jorå, känns faktiskt bra, då behövs det inte lika mycket arbete på fritiden. Efter skolan drar jag mig hemåt och tar in hästarna för att återigen ha lite kvällsmys, kanske hittar på något med Åskar också, beror på om det snöar lika mycket som igår, hehe. Hoppas ni får en grym torsdag ♥


Postat av: Nicolina

åh vilken fin kopp!

2014-03-22 @ 15:10:40 / http://nicolinaslillaskrivbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: