O n s d a g

Publicerad 2014-03-19 07:39:25 i Allmänt 0 kommentarer
 
Det är så härligt att vakna upp till att det är ljust ute. Jag vaknar alltid så fort det blir ljust i rummet då det är omöjligt för mig att sova om det är ljust, vilket är rätt skönt för det är sjukt skönt att vakna i takt med att solen går upp. Godmorgon förresten! Hur mår ni idag? Jag mår bra! Lite småstressad när jag tänker på alla uppsatser som ska skrivas och skickas in snart, men det löser sig, det gör det alltid.
 
Efter skolan ska jag, som alla andra dagar i veckan, gå ut till stallet och rida Åskar. Idag blir det nog ett pass i paddocken, antingen lite hjärngympa från marken, eller lite lösgörande arbete uppsuttet. Jag drar mig mot skolan om en timme och jag är redan klar, så då ska jag få lite plugg klart, för att släppa på stressen lite och slippa plugga ikväll när jag kommer in från stallet ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: