O o o o o n s d a g

Publicerad 2014-03-05 08:15:06 i Allmänt 0 kommentarer
 
Idag när jag åt frukost insåg jag att det ändå är påsklov rätt snart, haha! Två veckor går fort och sedan är det endast 4 veckor kvar och därifrån går det alltid i 140. Ena dagen är det 4 veckor kvar och sedan sitter du den där fredagen och kollar på klockan för att den ska slå 14.30 och du har en veckas ledighet.
 
Hur är det med er idag då? Jag tror att mina lungor fick lite stryk igår när jag både red Mc Coy och sprang omkring med Åskar. Men det hindrar mig inte från att dra mig ut till stallet idag igen ;) Jag funderar på om jag ska fortsätta med det jag och Åskar gjorde igår. Det kändes som en riktigt bra övning för honom. Vi får se om inget annat dyker upp! Ska snart dra mig till skolan för en lååååång dag, kommer hem 5, men det känns ändå helt okej på grund av sovmorgonen på en timme denna morgon ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: