S a l l a d

Publicerad 2014-03-20 17:00:50 i Fotografi - Mat 0 kommentarer
 
Har precis tryckt i mig detta. Det gick rätt fort med tanke på att jag inte har ätit sen frukost, hehe. Yes, det var lika gott som det ser ut. Det ligger en lax där under all sallad också, haha. Jag åt den här salladen till det senaste Walking Dead avsnittet, men pausade för att säga ett snabbt hej till er, och ska snart klicka på play igen för att se klart avsnittet. 
 
Hur har er dag varit so far? Att sluta 10 över 4 och avsluta med en engelska presentation var inte så farligt som man kan tycka, det var faktiskt rätt kul. Skolan har ändrat min inställning till att prata inför folk helt, jag känner nästintill ingen nervositet alls, en liten gnutta bara, men detta beror endast på att man vill prestera och få ett bra betyg. Det är lite, nu sätter du det där A:et, nu gäller det. Endast en känslokall robot skulle inte känna press och nervositet då.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: