Seg söndag

Publicerad 2014-03-02 19:20:14 i Allmänt 0 kommentarer
 
 
Helvete vilken seg söndag detta har varit. Det är väldigt skönt med såna här söndagar också och jag tror att jag behövde det på grund av min förkylning. Min hosta låter inte kul, låter som en rostig motorsåg. I någon timme var jag så uttråkad och full med energi så jag började headbanga och bryta allt jag hade när jag snapchatade filmer där jag ramlade nerför sängen och vek mig dubbel. Men dessa dagar är sköna och nu, såhär på kvällen då pulsen har lagt sig och jag ligger döende-mätt i min säng med datorn på magen, uppskattar jag den här dagen. En lugn söndag hemma med inspirations- och motivationsletande på datorn inför skolstarten. Det jag vill göra nu är att träna och jag sökte precis på google om det är farligt att träna när man är förkyld. Det var det tydligen. Man kan dö. Helvete.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: