S t a n d a r d

Publicerad 2014-03-02 10:40:00 i Fotoalbum 0 kommentarer
 
två från Linköping 1/ daytime - göra stan 2/ nighttime - ut och äta
 
Okej...så jag skulle ju egentligen visa lite kamerabilder för er igår, men vad hände där? Jag mådde så konstigt igår, kunde inte andas på grund av förkylningen, mådde illa och frös, men kokade samtidigt. Åskar blev iaf riden och det tyckte både han och jag var hur kul som helst, det var dock där någonstans, vid alla skutt och glädjesprång, som jag började må illa. Sedan la jag mig i sängen för att kolla på grey's och somnade för att sedan vakna klockan 12 och ha svårt att sova genom natten, haha. Standard när jag är bakis och har varit uppe hela natten. Idag ska jag iaf försöka fixa lite med bilderna till er! Så vi hörs senare, om jag inte somnar igen, haha...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: