Stanna upp och andas

Publicerad 2014-03-28 20:15:07 i Fotografi - Natur och växtlighet 2 kommentarer
 
Jag har haft en så otroligt seg dag. Ändå har jag fått mycket gjort, hunnit andas, tänka på livet och kunna stanna upp, det som är så viktigt och nödvändigt. Vet ni en sak? Jag har hittat den perfekta balklänningen!! Helt av en slump. Den klänningen som gör att du tappar andan och känner djupt inombords att det är klänningen du ska ha. Du ser det framför dig och det gör dig så lycklig.
 
Jag har laddat upp mycket inför stockholm imorgon, jag ska dit för att shoppa med mamma, sedan möter vi även upp sis! Mitt shoppingsug är craaazy, har kollat på galet mycket kläder online och förberett mig för imorgon ;) Hoppas att vädret är lika fint imorgon som idag! 
 
Nu ska jag fortsätta glo på Let's Dance!


Postat av: Gabriella - Montéryttare

Dagar där man hinner andas är viktiga, dock brukar dom inte bli så ofta.
Vilken underbar headerbild du har!

2014-03-28 @ 20:41:59 / http://montebloggen.se
Postat av: Emma

sv: oo, najs :) lite mer uppdaterad än min kanske haha ;)

2014-03-29 @ 07:16:50 / http://emmach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: