Waffles

Publicerad 2014-03-25 14:44:00 i Fotografi - Mat 1 kommentar
 
Jag är sååå mätt. Direkt när jag kom hem ställde jag mig för att göra våfflor, blev chockad över hur lyckade de blev, haha...man kan inte direkt kalla mig för begåvad i köket, men den här gången lyckades jag! Jag hade dock hellre velat ha feta american waffles, mmm, men jag hade inte tid att leta rätt på ett sånt recept då jag vill hinna andas, blogga och bara ta det lugnt innan jag drar mig ut till stallet. Så, jag ska alltså andas lite nu och kolla klart på mitt grey's avsnitt som jag startade på medan jag åt, sedan traskar jag ut i stallet för att rida två hästar. En heldag i stallet, mhm, känns bra.


Postat av: Simon G

Åh ser väldigt gott ut! Fina bilder också! :)

2014-03-27 @ 10:35:02 / http://simonpixel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: