Check, check och check.

Publicerad 2014-05-06 17:19:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Jag har pluggat konstant sen klockan 9 imorse och känner mig så lätt just nu. Det var inte så tungt att göra heller, när man väl hittar det där flytet flyter det bara på och negativiteten som ordet "plugga" kan ge dig gav istället positivitet. Tänk inte så mycket, gör bara, då går det lite lättare också. Jag skulle ändå endast vara hemma idag och hade varit sååå uttråkad om jag inte hade något att sysselsätta mig med, fast då hade jag väl antagligen ridit Walle, har inte ridit honom på flera veckor på grund av skolan, gaaah. Nu känner jag dock "jaha, nu var jag väl klar för idag då, finns inte så mycket plugg kvar att göra för idag?", skön känsla, när var sist man kände så egentligen? femman? Haha, men typ. 

Nu gluttar Bobby på mig och tjatar på att jag ska resa mig från platsen jag har setat på i 8 timmar, mjo, lite ont i röven har jag allt, för att gå ut på en promenad med honom. Tar en längre runda för att få lite luft och processa allt min hjärna har tagit in. Sedan går jag direkt till Åskar och Mc Coy för att göra det gosigt till dem och kvällsfodra, får ej glömma kvällsgoset, mhmm.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: