Hur gamla var vi nu igen?

Publicerad 2014-05-05 22:20:38 i Fotoalbum 0 kommentarer
Screenshots från en film, det är lite censur då jag flashar hela gudomligheten.
 
Tjena! Jag kom precis ut ur duschen. Det var såå skönt att duscha bort all sand jag har samlat på mig efter den här dagen. Efter skolan drog jag till stan för att hänga med kompisarna, nu är jag dock helt skadad. Haha. Drog till lekparken, därav sanden, för att snurra på en mockafjong (bilderna), sedan skulle jag springa direkt efter att ha snurrat 170 varv och drar omkull i sanden så hårt så att jag har feta bulor på benen nu. Sen åkte vi en fet tunnel-rutschkana, jag låter så exalterad när jag pratar om detta, men det var skitkul ju, haha, och mitt i den finns det ett gupp så jag flyger åt helvete och slår i hela rumpis, jorå, hur gamla var vi nu igen? Efter det blev det en ridtur på en 4 meter hög dalahäst bredvid vägen för att få människor att vinka och tuta. Skulle tippa på att jag kan jämföra mina 19 år i livet med en 12 åring, hehe. 

Störtskön dag iaf, kände att jag behövde det då hela helgen spenderades med huvudet i böckerna, samt håltimmen i skolan. Hallå, lite cred borde jag väl ändå få? Nu ska jag äta mat! Ska bli så fruktansvärt gott för jag har inte ätit något sen frukosten klockan 6 imorse, varit utan mat 16 timmar nu, ge mig födaaaa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: