Tidig morgon och lång dag

Publicerad 2014-05-08 09:34:41 i Allmänt 2 kommentarer
 
Tjeeeenare! Jag sitter och väntar på att få skriva religionsprov nu, är såå taggad, på riktigt alltså. Haha. Har pluggat så mycket så känner verkligen, yes, come at me bro. Det var inte så farligt att gå upp klockan 5 imorse. För att välja mellan morgon- eller kvällsmänniska, så är jag nog snarare morgonmänniska. Det är inte såå farligt att gå upp på morgonen ändå, så när klockan ringde klockan 5 var min första tanke att jag hade försovit mig och att klockan var 8, då jag var så pigg. Haha...

När klockan ringde 5 sminkade jag mig direkt och var sminkad och klarvaken halv 6 på morgonen och gick då ut till stallet för att ge hästarna frukost och sedan ta ut dem i regnet. Fixade mig först för tänkte att de ville ha lite längre sovmorgon ;) Efter lite morgonmys med hästarna drog jag hemåt för att dricka te och bara ta det lugnt innan jag skulle dra till företagsfrukosten, som var riktigt kul och spännande. Perfekt morgon.

Ska ladda upp inför provet nu och en låååång skoldag, är hemma vid 5, yes. Vi hörs då! 


Postat av: Josefine ♔

Vad fin blogg du har! :D

2014-05-08 @ 10:52:53 / http://jlandgrens.se/
Postat av: Katta

Fin blogg kolla gärna in min kram!

2014-05-10 @ 11:59:46 / http://jagkatta.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: