2014 i am ready for ya

Publicerad 2013-12-31 11:33:57 i Dagens pass 0 kommentarer
 
Nyårsafton? Idag? Jag är så sjukt taggad på år 2014, det är sjukt. 
Kom precis in från ett underbart pass i paddocken med Åskar! Han var så DUKTIG. Vi övade mycket på galoppen, jisses, vad han bar upp sig själv fint och gick avslappnat. Vi travade på volten och tog galopp vid varje kortsida, mot staketet så att han inte kunde sticka, sedan saktade vi av till trav igen och tog galopp vid kortsidan igen. Varje gång jag satt mig på ena sittbenet och förberedde mig för galoppskänkel tog han den. Bara genom att jag satt mig på rätt sittben. SÅ DUKTIG. Galoppen är ju inte Åskars starka sida, men idag kändes det grymt! Många övergångar från trav och galopp, många nya uppgifter för ponnyn, många svängar och en mycket avslappnad Åskar.

Ikväll blir det mysmiddag med kompisar! Hur firar ni nyårsafton?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: