Behöver jag terapi?

Publicerad 2013-12-22 12:00:00 i Lär känna mig 0 kommentarer
→ Jag inte kan dricka vatten ur någon annan kran än den vi har i köket. Problemet är att de allra flesta kök inte är kliniskt rena och därför har jag jätte svårt att dricka vattnet då det känns som att det är bakterier och svamp där i, haha... Kan absolut inte dricka vatten ur kranen på en toalett. Jag kommer ihåg på alla idrottslektioner när det var vattenpaus och ALLA sprang till toan för att hänga sig över kranen och dricka. Förstod inte hur de kunde utsätta sig för något så fruktansvärt hemskt, haha, behöver jag terapi?

→ Om jag skulle välja mellan att rädda en hund, eller något annat djur, eller en människa som håller på att falla nerför ett stup hade jag valt djuret. Oavsett om djuret har storleken likt en mus eller en elefant.  

→ För x antal månader headbangade jag mitt huvud i ett bord på krogen och började blöda under ögonbrynet. Jag hade fått ett djupt hack som egentligen behövdes sys, men ung, dum och full är ingen bra kombo. Dagen efter vaknade jag med 1 öga också, haha, kunde inte se på ena ögat för att det var så svullet och blått. Idag har jag ett ärr under ögonbrynet och kommer förmodligen ha det där hela livet. HÄR ser man det också.

här ser man ärret 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: