@vviickkyy

Publicerad 2013-12-12 16:10:00 i Allmänt 2 kommentarer
 
Denna dagen alltså...vissa dagar är det faktiskt okej att klaga! Det enda produktiva jag har gjort idag är väl i princip att twittra, därför får ni läsa mina fina tweets, så hörs vi mer imorgon istället. Imorgon är det en grym dag så då kommer livet vara helt jävla underbart igen! Nu ska jag inte skriva något mer för det känns som att min hjärna är ihopsmetad och äter upp sig själv. Kan knappt forma ord längre. See ya!


Postat av: Alexandra

Vilken fin blogg du har :) Jag ska absolut titta in här fler gånger :)

2013-12-12 @ 17:10:49 / http://alny.blogg.se
Postat av: Jonna

Hahaha, trodde jag var den enda! En av mina största rädslor, på riktigt, är att jag ramlar i duschen, blir medvetslös och min familj hittar mig naken. Jag sover i bara trosor men mina mjukisar och en t-shirt ligger på golvet redo att kläs på om det börjar brinna så jag slipper springa ut naken hah...

2013-12-12 @ 20:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: