W a l l e

Publicerad 2013-12-10 10:48:00 i Hästarna 0 kommentarer
 
 
 
 
 
Idag ska jag rida denna polle! Jag har börjat prioritera att rida honom betydligt mer än vad jag brukade göra förut. Det brukar ofta vara så att jag planerar min vecka på söndagen då jag har olika punkter som gör det enklare för mig att färdigställa planeringen och få det så strukturerat som möjligt. Walle har en alldeles egen punkt, då han ska in där någonstans i veckan. Han brukar oftast fylla en liten lucka någon dag när jag inte har så mycket planerat. Många gånger förut ansåg jag att jag inte hade tid att rida honom, vilket jävla skitsnack säger jag nu. Man har alltid tid, bara man ger sig själv tid.

Jag är alltid lika taggad på att rida denna vita herre. Jag är dock inte lika taggad på att rida ut i mörkret, huhuhu. Först ska jag rida Åskar vid 6 tiden och direkt efter åker jag för att rida Walle! Det blir sent i sängs idag, haha ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: