Do what you can, with what you have, where you are

Publicerad 2013-11-07 13:55:00 i Allmänt 0 kommentarer
foto paps

Fick ett sms av en fin vän som skrev att hon blev peppad av min blogg och det är precis vad jag vill med denna blogg! Jag vill peppa, påverka, få fram reflektioner och tankar, framförallt vill jag ha en positiv blogg som man inte går ifrån utan ett leende på läpparna. Känns grymt att vara på rätt väg mot den peppande och livsglädjande blogg jag är ute efter! För är inte såna bloggar grymma? NU TAGGAR VI LIVET KOMPISAR. Det är ju så grymt att leva. Upptäcka nya saker, knyta nya kontakter, ha myskvällar med tända ljus, grillkvällar med kompisar, galoppera på skogsvägen med den där livsglada individ du älskar så mycket. Livet ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: