I put my makeup on

Publicerad 2013-11-02 14:09:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Åh det känns så jäkla skönt att äntligen få sätta på sig sminket igen!
Har ju inte gjort så jätte mycket de senaste dagarna och har därför inte sminkat mig. Känns skönt att få känna sig lite fin och fräsch igen. Jag ska snart få i mig nått i magen och sedan drar jag vidare till Carro för massa bus! Vi ska klä ut oss och...mer säger jag inte nu ;) ni får kanske film på det senare, massa bilder kommer ni iaf få! Så för vidare uppdatering på vad för galenskap vi faktiskt kommer hitta på får ni se här på bloggen imorgon eller ikväll ;)
 
Måste bara säga en sak, mina ögonfransar blev helt galna när jag hade på mascara. Alltså helvete. Tror jag fick hela mascaratuben som en enda stor klump på ögonfransarna. Det gick inte att rädda situationen heller så då satt jag på mig lösögonfransarna istället. Mina ögonlock känns nu 10 kg tunga...haha.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: