Kan ärligt säga att jag älskar livet ♥

Publicerad 2013-11-13 09:49:45 i Fotoalbum 1 kommentar
ovisade bilder från syrrans födelsedag i september, det finns två tårtbilder här, alltså åh så gott ♥

Sitter på svenska lektionen och skriver om Ernest Hemingway då vi fick en uppgift att skriva om någon Nobelpristagare i litteratur. Idag har jag en sån där dag då man är lite extra taggad, har det där pirret i magen och bara känner att livet är så jäkla grymt. Många gånger har jag låtsats här på bloggen, bara för att sprida positivitet och för att det gör mig gladare "tänk positivt och livet blir positivare", Detta är jätte bra då det verkligen har hjälpt mig! Man ska alltid tänka positivt. Men idag är en sån där dag då jag verkligen kan säga, "fyfan vad taggad jag är på livet", och verkligen mena varenda ord. Jag går runt med det där leendet på läpparna och pirret i magen, jag sitter i skolan och har en rätt lång dag framför mig, men det enda jag tänker på är när jag slutar och får komma hem och pussa på hästarna och mysa med dem hela kvällen. DETTA, detta gör mig så jäkla glad. Tänk inte på hur lång jobb/skoldag du har framför dig utan tänk på när du får komma hem och klä på dig mysbrallorna och sätta dig ner i soffan, eller pussa på din fyrbenta bästa vän. Idag är livet bra ♥
 
 


Postat av: Stockholmsjenna.se

Mysigt det såg ut!

2013-11-13 @ 10:07:02 / http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: