Ramling overload

Publicerad 2013-11-21 12:00:00 i Humor 0 kommentarer
 
 
Igår kom det ett sms till mig från min syster med en länk till den här videon.
Jag kollade på den när jag satt på bussen på väg hem och jag satt och skrattade högt hela resan. Eller jag snarkade till lite ibland och lät som ett vildsvin då jag försökte kväva mitt skratt som verkligen inte gick att hejda. 

Det här måste vara det roligaste jag har sett i hela mitt liv, haha! Älskar när människor ramlar och detta är ju ramling overload x100000. Önskar att det gick att förklara med ord hur mycket jag har skrattat åt det här. Tårarna har runnit och jag har pipit värre än en säckpipa. Hoppas att det förgyller er torsdag! Jag känner inte direkt för att hurra över denna dag, hur bra passar det inte att se det här då? Jag blir bara så fruktansvärt lycklig av att se den, haha. Man blir ju lycklig av att skratta, så hur kan detta vara fel en trist dag som denna? 

Det som gör det ännu roligare är att det var helt oplanerat, haha! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: