Godmorgon lördag!

Publicerad 2013-10-26 10:30:16 i Allmänt 1 kommentar
Godmorgon! 

Jag vaknade nu...NU. Jag är en sådan person som vaknar jätte tidigt, pigg och skulle helt klart kunna gå upp redan då, men som istället ligger kvar och halvsover i flera timmar då det är så skönt under täcket. Haha. Vaknade idag klockan 7 och låg vaken i kanske 30 min, men jag förmådde mig aldrig att kliva upp då det var så skönt där i sängen. Sedan halvsov jag tills nu. Det är riktigt skönt att ha såna morgnar ibland för då känner man sig verkligen utvilad och får en morgon utan stress. Härligt! Men ibland skulle jag vilja kunna resa mig upp och ta tag i dagen på en gång. Haha. Om cirka en timme ska jag ut till stallet för att rida Åskar. Nu är byvägen inte längre hård efter regnet och +graderna så därför kan vi rida där! Det tycker han är jätte roligt, när han får racea och busa runt lite. Galningen 

Det är nu jag ska ha ett inlägg med en bild på min fina frulle, men jag orkar vare sig göra iordning en snygg frulle med bär och te och massa härliga färger eller ta fram kameran för att ta kort på det och redigera det fint. Ni får en bild på ponnyn istället 

 
 
 


Postat av: Malin

Åh gulligaste hästen jag har sett! Jag har en bloppis på min blogg! Kika in!

2013-10-26 @ 12:27:02 / http://malinwidell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: