Hunden och pipleksaken

Publicerad 2013-10-29 11:39:51 i Fotografi - Djur 1 kommentar
 
 
Nya bilder! Vem förtjänar en applåd? Haha. Har lite dåligt samvete över att jag lämnade Bobby för att leka själv när jag skulle blogga. Får gå ut på en promenad med honom efter att jag har skrivit klart det här inlägget! 

Ni vet, hos tandläkaren, när man ligger där i stolen och man har en spegel ovanför sig som man ser sig själv i? Det verkar som att det är förstoring i den och ljuset gör att man ser varenda liten por. Haha. Att se mig ligga där fick mig att vilja ta en dusch och bara sköta om mig själv. Gick dit osminkad också, lite små grisig. Därför ska jag ha lite spa här hemma idag! Bara jag som tycker att klockan är cirka 4, men det är inte ens lunch ännu? Härligt, då får man massa gjort idag alltså! Hörs vi senare? Great! 


Postat av: Lisa Brännström - Dressage By Lisa

Vad söt! Jag har också en pudel, de är så underbara! :)

2013-10-30 @ 09:04:42 / http://dressagebylisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: